Monday 23 February 2015

keychain n bantal kain felt

ASSALAMUALAIKUM..


Oke, entry kali ni aku nak cite
pasal keychain kain felt...
Aku ni jenis suke mende2 comel so
dats why la aku suke buat
barang2 yg bole DIY ni...


Camne nak jahit n wat design ni
adelah dgn study tutorial2
kat blog yg ade n aku try la
buat...


N then ini la hasilnya...











Alhamdullilah la hasil yg aku buat tu 
bolelah dijadikan side income setakat ni...
juz tuk suke2 n tolong sape2 yang
minta tolong buatkan..


Kalau sape2 nak tempah bantal 
untuk hadiah for engagement or weeding
sahabat handai pn bole tempah..
Design bole request lagi senang.. 


Oke, acctually sape2 yang nak order
ade pape nk tanya pasal tempahan
bolelah wassap ke nombor 01126461268
atau email ke cra_green37@yahoo.com..


Oke,sekian saje entry untuk kali ini,
Enjoy ur reading (^_^)v



CoReTaN eXcLaSS DaRi aTiE.... Da aBeS BaCe KeR ?? LaU MeNaRiK SiLe bErIkAn oPiNiOn KOraNg YeP... LoVe cRa_WaL

3 comments:

sila lah tinggal komen u all kat bawah tu yea..
tengs sudi bace entry n singgah blog shiera..
xlupe jugak,tenkiu coz tinggalkan
komen tuh..
kamsahamida..(^_^)v